Jak pracuje - Centrum Aktywnej Rehabilitacji - Skawina

Jak pracuję

Sukcesem działania w każdej dziedzinie jest analiza problemu oraz przyjęcie strategii postępowania. Przed przystąpieniem do terapii przeprowadzam więc z Państwem dokładny wywiad(analiza zagrożeń, obciążenia jakie spadają na części ciała dotknięte dolegliwościami podczas pracy i czynności dnia codziennego).
Kolejnym etapem jest przeprowadzenie testów funkcjonalnych i prowokacyjnych potwierdzających wcześniej przyjętą hipotezę.
Po potwierdzeniu testami założonej hipotezy, pacjent zostaje informowany o przyczynie doznanego urazu bądź dysfunkcji, z jaką się zmaga i nakreśleniu planu postępowania terapeutycznego.

W swojej pracy

• poszukuję przyczyn problemów zgłaszanych przez pacjenta
  • pracuję metodami przyjaznymi dla pacjenta
  • zapewniam wysoki poziom edukacji pacjenta, opartej na współuczestnictwie w terapii oraz kontynuacji ćwiczeń w formie programu domowego, przy niewielkich wymaganiach sprzętowych
  • daję możliwość bezpośredniego zakupu i doboru odpowiedniego sprzętu u prowadzącego terapię
  • przeprowadzam dokładną analizę funkcjonalną oraz prowadzona dokumentacja umożliwia bieżącą weryfikację postępów
  • gwarantuję indywidualne podejście
  • staram się dostosować terapię do możliwości funkcjonalnych pacjenta
  • w moim postępowaniu badanie i terapia stanowią integralną całość i wzajemnie się implikują
  • oferuję wysoki poziom bezpieczeństwa terapii wynikający z integracji zabiegu z diagnostyką
  • zapewniam dużą efektywność prowadzonej terapii, wynikającą z dokładnej analizy problemu i ukierunkowania oddziaływań
  • doradzam w doborze odpowiedniego sprzętu do ćwiczeń lub zaopatrzenia ortopedycznego

Dokładam wszelkich starań aby moje działania przyczyniły się do odzyskania lub poprawy samodzielności ruchowej.